Slik jobber vi:

Velkommen til oss! På denne siden finner du all informasjon rundt hvordan vi jobber for å skape de beste forutsetningene for deg som fremtidig bilkunde.

Slik går vi frem for deg som kunde:

Kartlegging av behov og ønsker
Vi innhenter tilbud og forhandler ned pris for å sikre deg de beste betingelsene og vilkår
Presentasjon av modellutvalg og tilbud – Vi belyser alle dine muligheter i markedet
Vi gjennomgår kontrakt og bistår deg med kontrakter, finansiering og alt annet relatert til kjøp/leasingprosessen.
Overlevering og leveringsbistand


En av de viktigste tingene vi leverer for kunde er tidsbesparelse. Tenk hvor mye tid man bruker på at man selv skal gjøre alt selv idag? Hva skal man velge? Hvem skal man kontakte? Er selgeren til å stole på? Hva om du heller kan bruke tid på det du liker å gjøre mest eller det du er best på, så fikser vi resten? Tidsklemmen har en lei tendens til at man som kunde må fly rundt og oppsøke butikk etter butikk, eller kanskje for å spare tid, ta til takke med «det første og beste»?  Spesielt næringslivskunden har mye å tape på tidsbruken både i form av kroner og ressurser. Forsinkelse i et prosjekt eller kanskje tapte oppdrag når bruker tid på biljakt?  Nei takk!  

Sømløst. Effektivt. Bekymringsfritt. Pris og tidsbesparende.
Dette er det vi skal levere på for kunden – Hver dag!
– Eric Lomme

Noen kunder brukes gigantiske biladministrasjonsselskaper til å gjøre denne jobben, og det finnes dyktige fagfolk der også.  Felles for disse selskapene er at man også er svært dyktige på å fakturere deg for hver eneste tjeneste, og personlig service vil du nok tvilsomt oppleve som kunde og «en av ti-tusenvis».  Vi skal derimot levere den unike kundeopplevelsen hvor du som kunde er i sentrum.  Du vet, den du kan ringe når du plutselig står fast og du virkelig trenger bistand?  Slapp av, vi er her!

Mitt mål har alltid vært at når kunden gjør en god handel på det som er riktig vare for de, og jeg har rådført gjennom prosessen, så skapes noe magisk: Tillit og felles forståelse!  Hva skjer da?  Kunden anbefaler videre, og nye kunderelasjoner skapes både privat og i næring på bakgrunn av kjerneoppgaven min: Levere personlig service av høy kvalitet.  Den beste servicen kommer ikke av seg selv.  Den krever kunnskap, erfaring, forståelse, læring, repetisjon og ikke minst kjærlighet til faget.  Alle kan «vinne» en gang, men å vinne sammen med kunde dag inn og dag ut, det krever dedikasjon og talent.

I 2023 er hverken god service, kvalitet eller lojalitet en selvfølge, uavhengig av bransje.

De aller fleste leverandører har både fancy visjoner og fine ord på servicen de skal levere.  Men, får du det som kunde?  Opplever du den gode, gammeldagse servicen hvor du vet at du kan forholde deg til en person istedenfor å bli «kasteball» i systemene?  Hva når plutselig noe går galt?  Er butikken der for deg da?  Mange oppdager først da at ting ikke alltid er så rett frem.  

Hvilke rettigheter har du som kjøper? Føler du deg trygg? I alle disse scenarioene så lover vi en ting: Vi er her og kjemper for deg og din bedrift.  Husk, vi sitter på deres side av bordet og sørger for at handelen går knirkefritt, og vi er her også etter at handelen er gjennomført!  Trygghet og kunnskap er nøkkelen!

Det gir oss stor glede å se våre kunder gjøre de beste kjøpene, og sant å si, så har det gjennom 20 år blitt rett og slett en stor lidenskap! Smilene, entusiasmen og gleden fra kunden skaper vår hverdag. 

Dette er den enkle ideen bak All-Star Company og bilinnkjoper.no:

En profesjonell partner til bedrift og privatmarkedet som gjennomfører bilkjøp og salg med målet om å skape det beste utgangspunktet for kunde. Sluttresultatet? Null bekymringer med store besparelser både i tid og penger. Det er smart det!  Som kunde hos oss skal du alltid få «the All-Star treatment»!

Jeg ser frem til å hjelpe deg og din bedrift!  

Eric Lomme
Gründer og over gjennomsnittet glad i god service

Vår bakgrunn

Mitt navn er Eric Lomme, og grunnlegger av selskapet All-Star Company AS og nettsiden bilinnkjoper.no.

Jeg startet i bilbransjen i 2005 og har erfaring fra totalt 17 år som selger og i 15 av disse årene hatt lederansvar for bilsalget for en av de største bilaktørene i Vestfold og Telemark hvor vi også leverte biler over hele Norge. I disse årene har jeg selv solgt over 8.000 biler, og har har stått bak som leder og hatt overordnet ansvar for mer enn 20.000 bilhandler. Dette gir meg et unikt konkurransefortrinn!

Som daglig leder fra 2019-2022 tok jeg over et selskap som gikk i underskudd og gjennomførte en snuoperasjon hvor selskapet leverte i den tre års perioden de beste årsresultatene i firmaets historie, og jeg har over mange år hatt æren av og være med på å bygge opp fra rundt fem til vi var nærmere 80 ansatte når jeg til slutt bestemte meg for å utfordre meg selv på nytt.

Jeg ville starte og sette i gang et helt nytt konsept som jeg hadde da gått med i tankene over flere år, og endelig føltes tiden inne for å “ta steget” og lansere en helt ny tjeneste på markedet som ikke fantes fra før! Som bedrift eller privatperson så er det stadig behov for å utskiftning i biler, og det vi tilbyr deg er store besparelser i tid og penger gjennom vår bransjekunnskap, erfaring og nettverk.

Den unike erfaringen jeg har fått oppleve gjennom hardt og langsiktig arbeid er bakgrunnen til hvorfor jeg ønsker å utfordre bilmarkedet med å tilrettelegge bilinnkjøp gjennom våre tjenester i All-Star Company AS og Bilinnkjoper.no.